Deze week

Veel gestelde vragen

Staat je vraag er niet tussen? Stuur ons een e-mail!

Wat voor Hygiene maatregelen nemen jullie?

Onze maaltijden worden bereid bij Food Union in Haarlem. Daar gelden normaal al de strengste Hygiene eisen, en met de komst van het Corona virus is dat nu nog strenger geworden. Daarbij wordt alles gedaan om jouw en onze veiligheid voorop te stellen.

De keuken mag alleen nog door een beperkt aantal koks en bevoegde personen worden betreden, Koks dragen naast de gebruikelijke handschoenen nu ook hoezen rondom de schoenen. Zij ontsmetten bij binnenkomst hun handen met alcohol, wassen hun handen tussen het koken door en ontsmetten de tafels na en voor het bereiden.

De ingrediënten voor de maaltijden worden direct geleverd vanuit de groothandel en belanden meteen in de professionele koeling. Ten opzichte van de supermarkt dus geen onbekenden die in aanraking komen met het voedsel.

Bij het leveren van de maaltijden ontsmetten de bezorgers hun handen vooraf en bij elke levering. Ze zetten de tassen voor de deur, bellen aan en nemen afstand. 

Wat zijn de bezorgkosten?

Bezorgen binnen 5 km van Haarlem is gratis. Daarbuiten bezorgen we alleen binnen een straal van 25 km en rekenen we 5,00 euro bezorgkosten. We sturen daar een aparte tikkie voor,

Wanneer bezorgen jullie?

We bezorgen de volgende dag tussen 17:00 en 21:00

Hoe snel bezorgen jullie?

Wij bezorgen dagelijks alle bestellingen die de vorige dag voor 23:55 binnen zijn gekomen worden de volgende dag tussen 17:00 en 21:00 bezorgd. Om alles zo vers mogelijk bij u aan tafel te krijgen houden we geen grote voorraden aan en doen op basis van de bestellingen onze inkopen. Heeft u erge trek en wilt u vandaag iets hebben. Neem dan contact op en dan onderzoeken we wat er meteen mogelijk is.

Wat doen jullie met mijn gegevens?

Uw gegevens gebruiken we puur voor onze dienstverlening aan u, om ervoor te zorgen dat we op de juiste plek bezorgen en om contact met u op te nemen. We verstrekken en of verkopen uw gegevens nooit aan derden. Wanneer u uw gegevens bij ons wil laten verwijderen dan volstaat een mailtje.

Kan ik gerechten van eerder in de week bestellen?

We kunnen op dit moment dagelijks een beperkt aantal gerechten maken. Daarom is het niet mogelijk om gerechten van eerder in de week te bestellen. Dit kunt u voorkomen door op tijd en uiterlijk om23:55 de dag van tevoren te bestellen.

Ontvang ik een factuur?

U ontvangt een factuur per e-mail.

Wat doen jullie met mijn data?

Jouw Privacy en de bescherming van je data is onze top prioriteit. Daarvoor beloven we u dat wij vertrouwelijk omgaan met jouw gegevens, niet je gegevens aan derden verkopen en je data alleen gebruiken voor onze dienstverlening en om onze aanbiedingen aan jou zo relevant en persoonlijk mogelijk te maken. De uitgebreide versie van ons privacybeleid vindt je hier.